Pražský maraton

08.05.2011 09:00

Allianz Eko Procházka 2 km

Miss ČR 2003 Lucie Křížková Váchová (26) by se pro charitu přetrhla. Dokázala to i tuto neděli na Staroměstském náměstí, kdy se v rámci pražského maratonu zúčastnila dvoukilometrové procházky pro nadaci pracující s mentálně postiženými lidmi. Nejraději by běžela. Zdravotní stav jí to však nedovolil.

„Z gymnastiky mám špatná kolena a dlouhá trať by pro mě znamenala muka. Zvolila jsem dvoukilometrovou EKO procházku, kterou jsem šla po boku mých přátel z Mental Power Prague Film Festival,“ vysvětlila v cíli oblíbená modelka, která s touto nadací spolupracuje již několik let.

„Vždycky ráda pomůžu. Když můžu pomáhat a sportovat u toho, je to pro mě naprosto ideální kombinace,“ svěřila se Super.cz modelka, která si nemohla vynachválit bezvadně zvládnutou organizaci akce.